Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

miercuri, 21 septembrie 2011

Filozofia mea

Sunt o fire optimista,tratez viata cu umor,
parca n-ar fi niciodata,cand va fi si eu sa mor.
Daca citesti printre randuri,nu sta cu fata'ncruntata,
oricum,cele patru scanduri vor veni si ele-odata...

Insa,pana mai faci umbra, fa ceva ca sa ramana,
altfel,doar un trup nevolnic se va'ntoarce in tarana.
N-ai talent,sau n-ai putere ca sa faci ceva de bine?
nu esti bun chiar la nimica? asta,greu a crede-mi vine.

Chiar prin firea ta poti face sa se-aprinda o lumina
cand patrunzi intr-o odaie,sau cand iesi...sunt eu de vina ?
N'astepta de la acelasi ca sa vin'a ta rasplata ;
poate va veni de-aiurea,nu acum si nu deodata,


dar rasplata ta, fii sigur ca se afla printre semeni,
din strabuni avem o vorba: tu culegi numai ce semeni,
pune-n brazda doar seminte de gand bun si bucurii,
ca-n hambare sa ajunga si pentru ai tai copii,
iar nepotii,stranepotii,cand vor aminti de tine
sa-ti cinsteasca amintirea,ca ai fost un om de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu