Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

marți, 13 septembrie 2011

Dedicatie

Pentru fruntea ta umbrita
uneori de negre ganduri
am sa scriu cateva randuri,
ca sa stii ca esti iubita.

Pentru gura-ti ca o fraga
ce sopteste dulci cuvinte
dorul inimii s'alinte
am sa-ti spun ca imi esti draga.

Pentru buzele-ti de jar
si de sarutari flamande,
dorul inimii plapande
ti-l trimit acum in dar...

Iar peste ani(si-o sa se'ntample),
cand rasari-vor albe flori
le-oi saruta de mii de ori
strangand la piept a tale tample...

Te'mbratisez iubita fata
si,ca sa vezi cu-adevarat
ca nu e vis ce-am declarat,
si rima e imbratisata.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu