Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

marți, 13 septembrie 2011

Coronita

Chiar de cand eram fetita luam premiu cu coronita,
dar acuma, cand sunt mare coronita rau ma doare,
uneori imi vine-a plange coronita cand ma strange...
Dar am fost la baba Lina si-am aflat care-i pricina :
mi-a spus baba din ghioc:-tu,in cap nu mai ai loc,
ca de la atat citit, capul d'aia s-a marit.
Acuma, daca ai carte ,tre sa mergi in alta parte...
Da-l in colo de citit,ia-te de sulemenit,
da-o'n colo de lectura,da-ti c'un pic de ruj la gura,
niste pudra in obraz,sa bagi barbatii-n necaz
si-ai sa vezi atuncea frate, munte de prosperitate.... 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu