Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

luni, 12 septembrie 2011

Adevarata meserie

Printre cei care lucreaza la constructiile mari
e-o categorie aparte : alpinisti utilitari.
Ca sa nu-si iasa din mana cand aseaza usi, ferestre
sunt activi si-n timpul liber si ..".monteaza" la neveste.
....................................................................................................................
Cand lucrarea mai dureaza si vine barbatu-acasa
cand le e lumea mai draga, asa, pe nepusa masa
ei pot cobora pe ziduri fara cablu sau franghie.
Eu ma uit si-mi scot caciula :asta-i,tata,meserie !
(......eu, pe scari,fir-ar sa fie !!!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu