Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

miercuri, 7 martie 2012

Raspuns la urari

Cum as putea sa-ti multumesc pentru urari alese ?
As pune slove'ntr-un poem, dar nu mereu imi iese.
De ne cunoastem sau de nu, prieteni suntem , buni
si de la mine eu as vrea doar zambete s'aduni.

Eu nu ma uit in buletin si-am zis c'am sa dau ortul
cand lumanarile-or costa cu mult mai mult ca tortul.
Un gand curat am pentru tine si-o calda'mbratisare
pe care eu ti le trimit de-aici, din departare.

Mai vreau sa-ti spun ca iti doresc tot binele din lume
si bine garnisit va fi cu zambete si glume,
ca doar asa vom reusi,cand lumea-i prea ticsita
de suferinti si nedreptati,  prietena iubita  ....Kiss 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu