Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

miercuri, 7 martie 2012

Doi...

Eu am crezut in cifra doi de mic,
dar uneori nu m'ajuta...ma rog,
ca ma'ntalneam cu cartea doar un pic
si doi mai aparea si-n catalog.

Eiii,..am crescut si am facut armata,
dar nu la "doi si-un sfert",ca am scapat,
apoi,habar nu am ce-a facut soarta,
c'am vazut dublu si...m-am insurat...

Si doi suntem ce tragem la caruta,
copiii au zburat, tot amandoi
si vom ajunge-un mos si o babuta...,
gandesc cand duc galeata la gunoi.

Dar ca sa'nchei in spirit optimist ,
in fata vietii stau si nu ma'ndoi,
prieten drag, nici tu nu mai fii trist,
amici de-a pururi fi-vom amandoi...Kiss...Kiss 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu