Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

miercuri, 8 februarie 2012

A venit un lup.....

A venit un lup din crang,
hahaia pe la vecine:
-cand v-am spus:"sa traiti bine!"
voturi doar voiam sa strang...

Si ne-am strans noi si i-am spus:
-lup cu mintea aburita,
sa dispari intr-o clipita !
lupul inca nu s-a dus...

Si-a venit un negustor,
cu malai cumpara votul
celor care puneau botul
ca, asa e mai usor.

Si ne-am strans iar si i-am zis:
n-ai nici tu nici tu nici imparatul
bani sa iei electoratul,
...mama ta de om proscris !

E bine sa va ganditi,
voi, ce furati de la noi !
Nu ne credeti niste boi,
pan' la urma tot platiti !..Yell 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu