Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

vineri, 17 februarie 2012

Puzle

Draga mea iti scriu cuvinte separate,dar cu miez,
ca un puzle ce la urma iti dezvaluie-al meu crez.
Singurul model viabil dupa care te poti lua
ca sa-ti iasa tot portretul este doar fiinta mea.

Un cuvant ar fi "albastru",pentru ochii tai frumosi,
altul sa fie "nadejdea" ce ne tine credinciosi,
bunatate,omenie,dragoste de ai tai semeni ,
nu-s cuvinte perimate si, daca si tu le semeni

vor inconjura pamantul ca o nobila cununa,
vor fi picatura noastra pentru o lume mai buna.
Cand ai pus ultima piesa si le-ai potrivit si bine
vei afla o taina mare : cat de mult tin eu la tine...Kiss 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu