Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

marți, 27 decembrie 2011

Ganduri....

  Sa  nu te-astepti sa vezi un chip plangand
cand ai sa-mi spui:-te-am inselat,iubire...,
ci doar, icoana mea de pe pamant 
va deveni o grea dezamagire....

Eu te'nteleg, femeie esti,nu zeu,
facuta sa doreasca si sa spere,
lasata pe pamant de Dumnezeu
spre-a darui iubire si durere.

Te-a amagit o stea mai norocoasa?
Obiectul lucitor e mai frumos ?
Sau te-a vrajit cu limba lui mieroasa
un nu stiu de pe unde Fat-Frumos ?

Oricum,tradarea-i un pacat in lume
si-atatia oameni ea a intinat,
dar o mascam cu rasete si glume
si-ajungi sa te intrebi:mai e pacat ?


Acum ti-e bine,mergi pe-a ta carare
si crezi ca toata lumea e a ta,
dar o iubire pusa pe-o tradare
nu trece mult...tradare va avea.


Iar cand va fi judetul de sfarsit
si amandoi vom capata osanda,
a mea va fi mai grea,ca te-am iubit,
a ta, ca m-ai tradat,as vrea... mai blanda... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu