Ăsta-s eu și cred că poza e cu totul de ajuns,

ar mai fi și neuronul, însă stă mai mult ascuns,

dar mereu mă înghiontește și mă pune,pe hârtie

să mai scriu câte-o glumiță, așa cum îți place ție...Wink

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Dansezi cu mine ?

De mult, mai tanar cand eram
si tot in jur era mai bine
bun dansator eu ma credeam...
                               Dansezi cu mine ?

Si pasii nostri s-au legat
pe-a vietii tainica poteca
si totul a'nceput atunci,
                                la discoteca..

Ne-am mai calcat pe bataturi
ce-i drept,dar nu cu rautate,
dar cumpene si'ncurcaturi
                                le-am trecut toate.

Acum sunt tanar mai de mult,
dar tot la fel de mult imi vine
dorinta sa te strang la piept
si-acelasi cantec il ascult...
                                dansand cu tine...Kiss 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu